You are currently viewing מעורב הופס ליום ששי: מפגש משפחתי / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: מפגש משפחתי / מנחם לס

1. מפגש משפחתי

 

 

 

 

איזה ערב מהמם בבר ליאו בלום. חברי הצעירים זקוקים ל-7 שעות שינה אז אני מניח שהם עכשיו ניכנסים למיטה. כמה מהם למיטה חמה לצד אשה שלא מבינה כיצד כדורסל יכול לגרום לידידות כזאת כנה ואמיצה בין אנשים מגילאי 18 עד 80 והכל ביניהם.

אוי, שכחתי: שי אבן צור! שכחתי את הנייד הקטן שלי במכוניתך. הוא בכיס הדלת הימנית. אני מחר (היום) בבית עד 12:30. רח' ז'בוטינסקי 65. תודה.

מידן אמר לי לא לכתוב הלילה אבל אני חייב. המעורב מוכן ב-70% ועלי לסיימו. אבל לפני זה כמה מילים על המיפגש.

 

מימין עומד זיו, אוהד סקרמנטו קינגס הרואה כ-80-90 משחקי כדורסל מלאים המתחילים בין 3 ל-5 בבוקר. לחברתו נישבר מכל העסק והיא נתנה לו אולטימטום: "NBA (קינגס) או אני!". הוא ניכנס עכשיו למיטה קרה. משמאלי (בתמונה משמאל, בחיים מימין)  ולדי שהגיע מבאר שבע. ולדי הוא אחד הוותיקים מאנשי הצוות שעתה הוא בדרך לבאר שבע )עוד 47 ק"מ הוא יהיה בבית). ליד ולדי חיים כהן שיתחיל לכתוב באתר ונשמע ממנו הרבה. המזוקן לידו הוא עורך הדין שלנו וסגן העורך רון טחן, מלך הפייסבוק של האתר.  משמאלו מומי, אווופס…מידן, סגן העורך ומארגן המפגש שברגע זה הוא בדרך למודיעין (השעה 1:25 בלילה) להביא את רועי הביתה, ואז הוא חוזר לחולון. מה הבעייה? יש לו עד 5 בבוקר זמן לישון ואז לתת ארוחת בוקר לתינוקות שנולדו. כולנו חייבים לו תודה גדולה מאד. מידן הוא הבוס של הפריוויואים והסקירות, ואני אומר לכם ללא הגזמה שהוא עושה עבודת קודש בחלק שהוא הלחם והחמאה של האתר. אני תמיד משמש כידית אחרונה למקרי חרום, והמחמאה הגדולה ביותר שאני יכול לתת למידן היא העובדה שכבר שנתיים וחת[צי אני עומד מוכן למקרה חרום, ועד עתה הוא לא חייג 911 (המספר האמריקאי לחרום) אפילו פעם אחת!!!

תודה מידן!!! (אני מציע לכם לקרוא את מומי שלו ביום ראשון. אל תשכחו!)

מיי פרנד דרקסלר לידו. דרקסלר כותב בערך פעם או פעמיים בשנה. הוא אחד הוותיקים, אבל אינו חבר צוות. הוא כותב בעיקר כשהוא PISSED-OFF BIG TIME, וכשהוא כותב הוא יורה פגזים לימין ולשמאל. יואב מודעי הוא הגבוה העומד מעלי אבל יש לי רושם שהוא עומד על קצות האצבעות. הוא רק חזר מארה"ב שם עשה עבודה מקצועית מעולה ביותר בסיקור משחקיםן וראיונות עם גמה מגדולי שחקני ה-NBA. יואב הוא אחד מאוצרות האתר הצעירים המתגייס עוד כשבועיים. לידו גור גולן הצעיר הנהדר שישתחרר בעוד שנה וחצי, והוא האוצר הצעיר השני של האתר. אני כל כך אוהב את גור שרק בשבילו אני מקווה שהלייקרס ינצחו השנה 17 משחקים, ואני מסכיםן איתו שבמיטבו, קובי בריאנט היה שחקן טוב יותר מלברון. אולי לא "טוב יותר" אבל הייתי בוחר בו לפני לברון אילו התחלתי קבוצה משלי.

המפלצת ליד גור הוא 'ביג דדי'. דדי הוא אחד מאוצרות האתר הגדולים ביותר גם בגופו, גם בנפשו, וגם ברמת הידע שלו. דדי הוא אחד מהגולשים/חברים הטובים והנאמנים ביותר באתר שלא מפסיד שגיאה, וכשהוא מדבר בקולו הרם – כולנו מקשיבים. ישנה לו רק בעייה קטנה שאני אראה מה אני יכול לעשות כשאני חוזר הביתה כדי להוריד שנה מהמספר: הלייקרס שלו שקועה עמוק בבור של צואה ובמקום לצאת ממנו היא שוקעת עמוק יותר ויותר. היא היתה אמורה לצאת משם בשנת 2020 אבל בגלל בחירות דראפט הזויות נאלצתי לשנות את השנה ל-2022. אבל בגלל שאני אוהב אותך, דדי, אולי אקטין את הציפייה לשנה שהיא תצא מהבור ותעשה את הפלייאוף ל-2021.

רועי, מה אתה מתחבא שם מאחורי דדי? אתה אחת מאבני היסוד ואחד מעמודי התווך הראשיים של האתר, אז להבא אני רוצה לראות אותך עומד בגאווה שנראה אותך כמו שצריך. רועי הסתפר על הכיפאק ונראה כמו טירון במארינס. רועי הוא סגן העורך כבר מגיל 10-11, והוא רק משתפר עם הגיל. רועי מתגייס עוד שבוע ונמ\צטרך ללמוד להסתדר בלעדיו בשלוש השנים הבאות.

לשמאלו של רועי יוסלה שומכר, אחד הגולשים הנאמנים בתגובות שהגיע עם טי-שירט מפואר של "לונג איילנד סטייט יוניברסיטי", ניו יורק. בוודאי חולצת נייקי שעלתה לשומכר איזה 150 ש"ח. ישנה רק בעייה אחת קטנה: הסינים שתפרו אותה לא יודעיםן שלא קיימת אוניברסיטה כזאת…

האחרון בשורה הוא עומר מזיג שעושה לכולנו בית-ספר בקיץ עם מאמריו הנהדרים שאין להם אח וריע באף מקום, וכן הוא עוזר למידן. מימינו של עומר עומד ראובן אייל שמחר (למעשה הבוקר, עוד כמה שעות) אכניס את מאמרו הראשון לאתר. הוא טס תוך כמה ימים לפורטלנד שם יעבוד, ויהיה הכתב שלנו למשחקי פורטלנד. הוא מיד התערבב בינינו כאילו הוא אחד הוותיקים, והוא מתאים עשר להיות איש צוות. לידו נהג הטכסי הפרטי שלי שי אבן צור (שעכשיו יש לו גם את הסלולרי שלי עם כל מספרי הטלפון של נערותי בגרינוויל, ואני מתפלל לאלוהים שהוא לא יהרוס לי עבודת ליקוט טלפונים בת ארבע שנים טובות עם כמה טלפונים באנגלית רצוצה). שי לקח שנת חופש מפריוויואים וסקירות, והעונה הוא חזר בגדול עם שיפור של 236% מלפני שנתיים. שי הפך לגדול בפריוויואים וסקירות!

לידו יניב, אחד הגולשים הנאמנים מכולם שמגיב, בא לפגישות, מגיע לבארים והוא בן משפחה על הכיפאק שאי אפשר בלעדיו. הוא ממש חלק חשוב ביותר בקהילת הופס.

מתחתי כורע, צוחק, חי ברץ'. הוא הגיע טיפונת מאוחר וכמעט מיד TOOK OVER את כל השיחות והדיונים. תארתי אותו בדיוק ההיפך, והנה מופיע גבר צוחק, מלא אנרגיה, עם קול כזה שמשתלט על כל הדיונים, והוא עם הפוני-טייל שלו העלה את מצב הרוח של כולנו באיזה 42%. איזה גבר מקסים! ושהוא אחד  היה הגולש הנאמן ביותר לפני שהכרחתי אותו להפוך לאיש צוות, כולנו יודעים.

טוב. עתה אני מניח שמידן קרוב כבר לביתו, וולדי אף הוא כבר במיטה חמה, אלא אם כן הבדואים בני הזונות עשו בדרך מחסום, חטפו אותו, והכריחו אותו לחבק כבשה או שתיים.

***

היה זה מיפגש עשר. הכל היה עשר, מלבד השרות, ומשחקה של מכבי ת"א. אבל מי הסתכל? כמה קלינגים אפשר לעשות? אפילו את הלייקרס הם ביישו הלילה.

תודה לכל אלה שבאו, ותודה לכל קהילת האתר הנפלאה!

 

 

 

 

 

 

 

בא לי לכתוב הלילה על כמה ממשחקי שלשום:

  1. ההפסד אמש  של הווריורס לא היה סתם הפסד. הוא היה קריעה בתחת ביג טיים. SMACKDOWN. קווין דוראנט שמתחיל להרגיש כבד גם במשחקו וגם במוצא פיו יכול לומר כמה שהוא רוצה שהפסד ל-OKC הוא עוד סיפרה אחת בעמוד ההפסדים כמה שהוא רוצה, אבל כשראסל ווסטברוק נעמד פנים-אל-פנים מול פניו כששניהם מזיעים ונושמים, נגיעת אף אחת היתה מתחילה קרב אגרופים. טוב שזה לא קרה כי ראסל ווסטברוק היה מחסל אותו בישירה לפרצוף כפי שחיסל אותם ב-39 דקות או משהו כזה על הפארקט. החברים שלי בגרינוויל קוראים לזה "SMACKDOWN". מי שלא ראה את השניים אחד מול השני (אני רק בהיילייטס) לא ראה שנאה מימיו. ואיזה כיף שהבחור הטוב מבין השניים ניצח!

*

*

2. הת'אנדר חיסלו את הווריורס למרות משחק התקפה די בינוני של 'השלישייה הגדולה' – הווה אומר שהפסדים וקריעות גדולות עוד יותר כתובים ב-DNA של הווריורס עד סיום העונה הזאת, ובעונה הבאה היא תהפוך לעוד קבוצה די טובה במערב. מה שקרה לווריורס – וזה הדבר המסוכן ביותר לאבד – הוא שהיא איבדה את יוקרתה. זה קרה באשמתו הישירה של מאמנה סטיב קר המשחק אותה 'קר רוח'  ואדיש למתרחש, כאילו אטום ונטול רגש בגלל עוד הפסד כאן ועוד הפסד שם,עם חיוך היקה שלו (אני יודע שהוא לא יקה, אבל הוא מאותו סוג) הכאילו אומר, "ישחקו להם הילדים ב'נידמה לי'; כשהפלייאוף יגיע נעביר מהלך ונשפיל שוב את כולם".

IT WON'T HAPPEN.

WHY?
כי הווריורס איבדה את הדבר שתמיד נתן לה 10-15 נקודות הפרש עם השריקה לתחילת המשחק, ולדבר הזה קוראים "פרסטיז'ה". או "עליונות". מה שפעם היה ליאנקיס ולמכבי ת"א בכדורסל כשהם ה יו עולים על הבול-פארק או הפארקט שחקני היריב היו תוקעים בהם מבטים ניסתרים כדי לחזות בכוכבים הגדולים מתחממים.

היום? אם דנבר לא מנצחת אותם היא מרגישה שהיא החמיצה משהו. החמיצה נצחון. פורטלנד לא באה יותר להפסיד ב-15. היא עולה עם מטרה, רצון, ואמונה שהיא באה לנצח.

יוקרה ועליונות שארכו רק 2-3 שנים במקום שתשמש את הקבוצה לעשור, כפי שפעם היה עם הלייקרס של מג'יק או הסלטיקס של לארי. זה קרה הרבה בגלל סטיב קר, וגם הרבה בגלל כוכביה סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, דריימונג גרין, ואחרים שהם כוכבים למשחק זה או אחר אבל הם לא כוכבי-על להר רשמור. אין להם את זה. הם פשוט שחקנים שפתאום יכולים לקלוע 50, אבל אין להם את האישיות, הכתפיים הרחבות, או הסגולה והמנהיגות ליצור דיינסטי, ולשמר אותו לתקופה ארוכה. סטקן קרי וקליי ת'ומפסון הם BUNCH OF KIDS במקום גברים עם אופי ופרסונה כמו לאלה על מאונט רשמור. ההפסד – הקריעה – לת'אנדר החלה את ההתחלקות מטה, ותזכרו מה שאומר הזקן. זה היה יותר מסתם הפסד. זה היה התחלה של תקופה חדשה בה הווריורס תצטרך להילחם על נפשה כל משחק!

3. לברון וווייד – שני ייחודים מיוחדים במינם. כשדוויין ווייד החליט לחזור ולשחק עם לברון כולם חשבו שזה רק למען ההיסטוריה, וסיום נאה לשתי קריירות. איש לא האמין שדוויין ווייד יכול לקום מקברו ולחזור להיות השוטינג-גארד שהיה במיאמי. אולי הוא לא חזר לגדולתו במיאמי אבל הוא חזר להיות שחקן משמעותי ביותר, והזאג לזיג של לברון. אמש עוד משחק גדול של השניים. לברון משחק הרבה יותר טוב כשדוויין איתו על הפארקט ו-VICE VERSA. ככה זה עם כוכבים אמיתיים: הם מזריקים אנרגיה אחד לשני. הם משחקים כאילו לקבל הערכה והסכמה מחבר קבוצתם. ללברון לא נוגע  בקצה הציפורן מה קווין לאב אומר לו בסיום המשחק. אבל כשהוא מקבל טפיחה מדוויין זה ש\ווה לואת כל המאמץ, ובדיוק ההיפך: אין דבר שנותן לדוויין סיפוק גדול יותר מחיבוק רציני עם "GOOD GAME" מלברון. THEY FEED ON EACH OTHER, אם אתם מבינים את כוונתי.

לכן דוויין כה חשוב לקאבס.

 

ה-18 נק' אחרונות של לברון ברבע האחרון חייבות להיות מוסגרות. (אשך, אני מתכוון למשהו עם 'מסגרת'!).

ודוויין? ב-23 דקות הוא תורם  10.2 נק' (בשני המשחקים האחרונים נגד הקליפרס והבאקס הוא קלע 23 ו-18 נק') ב-42.1% עם 4.0 אס' ו-4.1 ריב'. מספרים מצויינים ל-23 דקות משחק. המספר היחיד שחייב משאבה הוא ה-25% מה-3. אבל את זאת תמיד ידענו, ודוויין ממעט מאד לנסות כוחו משם.

4. אני מת על הדווין בוקר הזה. חשבו "יותר מדי לבן"; "יותר מדי עדין"; "יותר מדי יפה". ואז הוא בא עם משחק של 70 נקודות, או השוואה עם הבאזר בזריקה בסיבוב ממרחק גדול כמו שהיה שלשום (מילווקי בסוף ניצחה, אבל הרגעים האלה של בוקר תמיד מראים לי שיש לו את זה). לא הרבה שחקני ליגה מסוגלים לפליי כזה.

*

*

5. נצחונה של פילדלפיה בהפרש כזה על פורטלנד היה משחק שהראה בברור את זריחת המזרח והתחלת שקיעת המערב שקבוצות-העל שלו הזדקנו כולן. אני יודע כמעט טוב כמוכם שהשמש זורחת במזרח. גם קבוצות המזרח של ה-NBA זורחות במזרח יותר מאשר במערב, וה-20 הפרש של פילדלפיה על פורטלנד היא האינדיקציה הטובה ביותר שהמהפך לא קורה, אלא שהוא כבר קרה.

אני אוהב את מה שקורה – קרה – בסיקסרס. 5 שחקנים בדאבל פיגר. ארבעת שחקני החמישייה בדאבלים: 11, 14, 28, ו-16. רק לאחד היתה חסרה נקודה (9 לקבינגטון, אבל 28+ ב+/-. אמביד עדיין משחק רק 30 דקות אבל הוא אמר אחרי ה-28 נק' שלו (ב-11 מ-19) ש"אני בערך 80% מיכולתי, ובקרוב משחקי 40 יהיו הכלל ולא היוצא מין הכלל".

6. דיון וינטרס יותר מכל אחד אחר עצר את הריצה המטורפת של הסלטיקס. הוא קלע 26 נק' ושמר מצויין על קיירי אירוינג. אריק ספואלסטרה חייב להכניס לראשו-הוא שדיון עצמו ניקה את ראשו מכל המעגלים והמשולשים שהסתובבו במוחו, וכשראשו נקי הוא חייב להיות השוטינג גארד הפותח של המיאמי היט ליד הקרואטי/סרבי/סלובני (נא לעגל את התשובה הנכונה; אני לעולם לא אלמד מי הטוב ומי הרע, מי המוסלמי ומי האורטודוכסי, מי הקתולי ומי סתם אוהב רצח-עם) שהוא הפוינט הקבוע, ללא נסיונות נוספים. הוא הפך לשחקן שניתן לסמוך עליו. כל הברגים בראשו התיישרו. מיאמי חייבת לדעת שהוא הדבר ליד גוראן. הם יהפכו לצמד-חמד של 50-60 נק' למשחק GUARANTEED!

*

7. לא אמרתי ואמרתי ואמרתי לכם לא להתייאש מטים הרדאוויי ג'וניור, ולתת לו זמן? יכול מאד להיות שה-38 נק' שלו מאמש באחוז גבוה מאד היה הקש ששבר את גב הגמל, וטים – כאביו הנמוך (הג'וניור הא 1.98 מ'; האב היה קצר ב-10 ס"מ) – יהפוך לאחד השחקנים המסוכנים בליגה.

*

 

אני רואה אותו עם 25 נק' למשחק מעתה ועד סוף העונה, והוא – לא פחות מפרוז'ינגיס – יעלה את הניקס על דרך המלך. הוא כבר העלה את ממוצעו למשחק מהעונה שעברה ב-5 נקודות, והשער רק ניפתח!

2017 – 18 MPG FG% 3P% FT% PPG RPG APG BPG
SEASON 33.5 41.6 30.9 81.1 18.2 4.4 3.1 0.2

 

8. כשקבוצה מסיימת משחק כששחקני החמישייה קולעים 102 מ-116 סך כל הנקודות אתה יודע שמשהו לא בסדר. – אוקיי, בנצחון, אבל על הנמושה מאטלנטה – כששחקני החמישייה קולעים 26  (גריפין), 24 (ג'ונסון), 14 (ג'ורדן), 18 (ריברס), ו-20 (ויליאמס) – שהם 102 נקודות –  מתוך ה-116 של הקבוצה (דקר מהחמישייה השנייה קלע 6) אתה יודע שמשהו לא בסדר עם  הקבוצה, או המאמן. אני נוטה לחשוב שמשה ו לא בסדר עם המאמן דוק ריברס, ואני מנבא שבלייק גריפין יישרף בגדול לקראת סיום  העונה אלא אם כן דוק ריברס יתחיל להשתמש ברוטציה נורמלית (כן, אני מודע לפציעות). מה שכן – בנו  אוסטין (7 מ-12) תפס מקום בטוח כשחקן חמישייה, ואיש לא מקשקש יותר שהאב נותן לו עדיפות

9. כואב הלב לראות מה קורה עם הספארס. דמרכוס קאזינס (25 נק' ו-15 קרשים) ואנטוני דייויס (29 נק' ו-11 קרשים) טחנו אותם תחת הסל, והספארס נראו כקבוצה ללא רועה,  כשרוב הכבשים מלבד קצת פאו גאסול ואולדרידג' נראות חולות. סליחה, ה יה רועה – גרג פופוביץ' – אבל הוא נראה שבע וגדוש. לא הייתי אומר 'מאמן בא בימים' אבל לפעמים כך הוא נראה.

*

(עבר זמנם)

אולי אימון הנבחרת יכניס בו מעט 'WOOSH', אבל היום עם שחקנים שהיו פעם עצומים כמאנו ג'ינובלי והיום הם נמצאים על הפארקט רק עבור התפאורה והזכרונות, אני לא מתפלא שהפלח מדוכדך, נראה סחוט, וממש לא נעים לראותו חסר אונים כזה עם הפסד ב-17 הפרש לפליקנס.

10. הקינגס הצעירה גרמה ללייקרס הצעירה להיראות כמו קבוצת נוער כשזאק רנדולף מהחמישייה, וווילי קאולי סטיין מהספסל שולטים לחלוטין תחת הסלים (44 נגד 32 בריב', ו-48 נגד 21 בחיצים), אבל את הנגיסה הגדולה עשה הספסל המצויין של הקינגס שקלע יותר מהחמישייה, וכמעט פי שתיים מספסל הלייקרס (38-67), כשבוגדנוביץ' (6 מ-9 ו-2 מ-3 מה-3), מייסון, והיילד משחקים מצויין וקולעים בדיוק מרשים. נצחון טוב וחשוב לקינגס, וצעד נוסף של הלייקרס לקראת שום מקום עם מאמן שהוא צעיר מדי ולא מנוסה מספיק להצעידם קדימה. הלייקרס – במקרה הטוב – צועדים במקום.

הייתי כותב עוד כמה ליכלוכים על הלייקרס, אבל רק בגלל שאני מכבד ואוהב כל כך את דדי, דרקסלר, וגור גולן שכולם היו בבר, וכולם אוהדי הלייקרס הגדולים באתר (גם מידן, אבל הוא לא נראה לי שרוף כמוהם) אני עוצר בעדי, למרות שהאצבעות מתות לבוא עם עוד כמה הפצצות. נחכה עד שאגיע הביתה לגרינוויל שם אני מרגיש יותר בטוח לומר את מה שבאמת יש לי להגיד על הלייקרס.

11. בשקט בשקט, ומבלי שאיש ירגיש או ישוחח על כך, דווייט האווארד חוזר לכושר משחק מעולה.

 

Wizards
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. MorrisPF 34 6-10 1-3 1-1 1 7 8 1 0 1 2 3 -10 14
O. Porter Jr.SF 28 4-9 2-3 2-2 0 4 4 1 0 0 1 3 -10 12
M. GortatC 37 4-4 0-0 0-0 3 8 11 3 0 2 1 3 -11 8
J. WallPG 41 13-26 0-5 5-6 1 0 1 11 1 1 1 4 -2 31
B. BealSG 41 7-22 3-8 5-7 1 3 4 2 2 1 3 2 -12 22
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. ScottPF 19 5-7 3-5 0-0 0 4 4 0 0 0 1 3 +5 13
K. Oubre Jr.SF 23 3-9 1-3 2-2 1 3 4 1 0 0 1 4 -1 9
I. MahinmiC 16 1-2 0-0 1-2 2 3 5 1 1 0 0 5 +6 3
T. FrazierPG 12 1-1 1-1 0-0 0 2 2 3 0 1 2 2 -3 3
J. MeeksSG 14 4-9 0-5 1-2 0 0 0 2 0 0 0 0 +13 9
C. McCulloughPF DNP-COACH'S DECISION
J. SmithPF DNP-COACH'S DECISION
T. SatoranskySF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 48-99 11-33 17-22 9 34 43 25 4 6 12 29 124
48.5% 33.3% 77.3%
Hornets

 

Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. WilliamsPF 30 3-7 2-5 4-4 2 2 4 4 1 0 0 1 +17 12
M. Kidd-GilchristSF 36 6-11 0-0 0-1 3 4 7 2 1 1 0 2 +11 12
D. HowardC 37 10-13 0-0 6-10 5 8 13 3 0 1 2 2 +1 26
K. WalkerPG 40 8-22 3-8 5-6 2 3 5 5 0 0 2 2 +6 24
N. BatumSG 14 1-6 0-3 0-0 0 3 3 1 0 0 0 2 -13 2
Bench MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
F. KaminskyPF 23 3-7 0-2 6-6 1 4 5 2 0 0 2 1 -8 12
D. BaconSF 13 1-2 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 1 3 -4 2
C. ZellerC 16 0-2 0-0 4-4 1 2 3 1 0 0 1 1 +4 4
M. Carter-WilliamsPG 18 2-4 2-2 5-6 0 0 0 0 3 0 2 1 -15 11
J. LambSG 37 9-17 3-8 3-3 0 7 7 5 0 3 1 5 +26 24
J. O'Bryant IIIPF DNP-COACH'S DECISION
T. GrahamSG DNP-COACH'S DECISION
M. MonkSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 43-91 10-28 33-40 14 34 48 23 5 5 11 20 129
47.3% 35.7% 82.5%

דווייט  האוארד השפיל ממש את הפולני גורטאט (פרנק קמינסקי ומרווין וויליאמס עזרו לו מאד בהשפלה). עליונותו (בעיקר בקליעה; לא כל כך בניהול משחק) הקטנה של ג'ון וול הנפלא על קמבה וולקר לא הצליחה לבטל את שלטון ההורנטס תחת הסלים.

12. תתפלאו, אבל המשחק הטוב ביותר של אמש (שלשום) היה בין מינסוטה ואורלנדו. מינסוטה ניצחה 118-118 במשחק מצויין ממש לשתיים הנחשבות ל'קבוצות תחתית'. העונה הם יגיעו היכן שהוא לאמצע ואני מאמין ששתיהן תעשינה את הפלייאוף.

תנו מבט בשתי החמישיות:

Magic

 

Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. GordonPF 37 11-18 2-8 2-3 3 6 9 3 1 0 1 3 +3 26
E. FournierSF 34 6-13 1-4 6-6 0 1 1 1 0 0 1 3 +3 19
N. VucevicC 34 5-13 1-4 0-0 1 13 14 4 0 1 4 4 +0 11
E. PaytonPG 34 4-9 0-3 2-7 0 4 4 13 2 1 1 3 -1 10
T. RossSG 34 8-14 3-8 3-3 1 5 6 1 0 0 1 5 +3 22

 

Timberwolves
Starters MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. GibsonPF 40 8-11 0-0 8-10 3 6 9 2 2 1 0 2 +21 24
A. WigginsSF 41 6-15 1-4 7-9 1 5 6 2 1 1 2 1 +19 20
K. TownsC 36 7-11 2-3 2-3 3 10 13 2 0 0 2 2 +7 18
J. TeaguePG 37 6-11 1-2 9-10 0 3 3 11 2 1 1 3 +12 22
J. ButlerSG 36 10-19 3-4 3-5 1 2 3 3 2 0 1 1 +15 26

 

לא היה אף שחקן חמישייה שלא קלע בדאבל פיגר!!! ומינסוטה? מדהים ממש: 24, 20, 18, 22, ו-26!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
137 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Wave bull bul
Wave bull bul
24/11/2017 2:51:24

פנטסטי מל
התיאור של חברי הצוות תמיר ונשגב
עכשיו אני מכיר רבים מהם אבל במפגש הבא אקווה להתוודע לשניים מחברי ההר ראשמור של האתר – אשך שי תמיר המקורי מאיו וגיא הרשע רוזן. לא מבין אז מה אם צפוניים? לא יכולים לקחת רכב ולנסוע שעה וחצי מקס לתל אביב?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
24/11/2017 6:34:44
Reply to  Wave bull bul

1+ תבוא גם, יהיו חסימות בכבישים ובלגן אם האשך מאיו
הבן הממזר וגיא הטוב לב לא יבואו,
אני מאיים בהפגנות גם אם אפלטון ודובי לא יבואו
זה רק כרטיס טיסה לא רחוק 🙂
באהבה לכולם

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
24/11/2017 2:52:23

תודה רבה מנחם. טוב שמבינים מי האיש הטוב ופסטיבל הערצה צריך להסתיים.

נהנתי מאד מהחילופים של אוק בהגנה. מדהים שסטף רוצה להחליף את ווסטברוק (שכשהוא רוצה לעשות הגנה הוא מעולה) ומקבל את רוברסון. עוד חילוף הוא מקבל את ג'ורג. פשוט הייתה הרגשה שהיתרון נבנה בצדק, עם המשכיות לאןרך כל המשחק.

גיא א
גיא א
24/11/2017 3:04:39

אני כבר שנה מדבר על דווין בוקר!! ילד מוכשר וממזר רציני מאד על המגרש שבקבוצה טובה יותר היה מקבל יותר הכרה(פלוס ניסיון ובטחון)

עידן עופר
24/11/2017 3:22:47

תענוג מנחם.

MBK
MBK
24/11/2017 3:24:41

משהו קטן על במפגש
מרגיש כמו מפגש משפחתי אבל כזה מהסוג שכולם רוצים להיות בו
החוויה והוויה של האתר הוא משהו שזר לא יבין

דורון האסטבן
דורון האסטבן
24/11/2017 6:15:46
Reply to  MBK

התחלת להבין מה שאני מרגיש שנים.
(זרקתי שאלה באיחור עד מתי אתם שם,ללא מענה
התפנתי רק בחצות והבנתי שאחזה בכם לזמן קצר
הכל לטובה)

יניב
יניב
24/11/2017 7:49:50
Reply to  MBK

+100 כל מילה מידן

יואל
יואל
24/11/2017 4:29:12

מתוק

יואל
יואל
24/11/2017 4:29:35

מתוק +

אפלטון
אפלטון
24/11/2017 5:20:08

איזה כיף המפגשים הליליים של הופס. התמזל מזלי להיות באחד כזה לפני כמה שנים ולהכיר כמה מהכוכבים, ומקווה להיפגש שוב כשאגיע לארץ.
לגבי הנקודות האחרות, ממשיך לעקוב אחרי ההופעות של הווארד, אם זה ימשיך ככה לאורך זמן אז כנראה שמדובר באחד מהקאמבקים המפתיעים שאני זוכר.
לגבי ווסטברוק ודוראנט, זה טוב וכיף לליגה. שניהם עושים את זה בשביל השואו והקהל, ולמה לא? זה לא גולש ולא יגלוש לאלימות.
בנוגע לחוזקת הגולדן סטייטים, פחחח. היינו מתים. משחקים בחצי הילוך הצהובים. אולי משהו נכון שאמרו לא מעט לגבי הדרייב להיות בטופ לאורך כמה שנים רצופות. נראה שהשנה הדרייב לא לגמרי שם, אבל לדעתי הם יגבירו קצב אחרי האולסטאר. הכישרון שיש שם עדיין כמה רמות מעל שאר הליגה. כשקליבלנד, יוסטון ואוקלהומה די שוות ברמתן מאחור.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 9:15:53
Reply to  אפלטון

מה הקאמבק שהווארד עושה? הוא נתן שני משחקים טובים שגורמים לנו להתעלם מכך שזה בדיוק אותו שחקן שאתה בעצמך אמרת שיתחיל מתישהו להתלונן שהוא לא מקבל מספיק כדורים בפוסט כדי לחרב את התקפת הקבוצה.

אפלטון
אפלטון
24/11/2017 15:03:47

לא זוכר מתי הוא נתן שני משחקים כאלו דומיננטים ברצף. לא ראיתי את שני המשחקים כל שאני לא יודע אם שינה משהו במשחק שלו והאם הואיל בטובו לעשות פיקנרול או שפשוט במשחק חצי פוסט הלא יעיל בעליל שלו פשוט נכנסו הכדורים במזל.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 15:14:46
Reply to  אפלטון

במשחקים האלו הפוסטאפים שלו נכנסו.

Iמוש השור
Iמוש השור
24/11/2017 5:20:36

אחד מהרגעים האלה שאני טיפה מתבאס שאני לא חיי בישראל. מנחם בנית קהילה לתפארת. מידן, רון, רועי וכל השאר כל הכבוד על התחזוקה השוטפת של האתר והכתבות המדהימות. בחמש השנים האחרונות זהו בלי ספק האתר שאני נמצא בו הכי הרבה זמן, לא חושב שהיה יום שלא נכנסתי בשנים האלו.

איתי
איתי
24/11/2017 5:22:34

יאללה איזה בעסה שלא יכולתי להגיע גם הפעם… נראה שהיה ממש כיף!!!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
24/11/2017 6:19:43

מנחם מישהו התחזה אליך בסעיף 1, זה לא אתה!
הגעתי לדדי ולולדי והבנתי שזה כן אתה,
הייתי בטוח שאני כתבתי,
בכל מקרה נדבקת במחלת האהבה ללא תנאי של האסטבן,
לא נרפאים מזה, הלך עליך. 🙂
מאד מאד מהנה לקריאה ומצחיק מאד,
תבורכו מנחם וכולכם.
🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
24/11/2017 6:31:20

כולכם יפים, מי שבח"ול ניב מוש או במילואים (אסף) איתנו בלב,
רואים שכולם יפים בתמונה בזכות האהבה הפנימית לכדורסל.

אסטבן הקטן
אסטבן הקטן
24/11/2017 7:15:03

ומה איתי אסטבן הקטן. …והחמוד למה אתה לא מזכיר אותי דורון?
אני בוכה גולו גולו גולו גולו

אסטבן הקטן
אסטבן הקטן
24/11/2017 7:18:34

אני גם יפה וחמוד כמו יואל המלאך המקסים והנשמה הטהורה של האתר …יואל היה פעם דוגמן יפה כמו מלאך זרוק לו מילה טובה הבקשה ממך האפיפיור השמיני דורון אסטבן אבא שלי של אסטבן הקטן והחמוד

ל ביזרר (הקטן הגמד)
ל ביזרר (הקטן הגמד)
24/11/2017 7:57:16

יואל הפוך מדוגמן הבן אדם ברח מהצויליזציה כנראה מכוער
לא מצחיק. מקנא באסטבן שמרגיש טוב. גלמוד וכעור גוואד
יעאנו גמד

דורון האסטבן
דורון האסטבן
24/11/2017 8:07:19

14.1 תודה על הגנת טוני אלן שלך, אך באמת אין צורך לכעוס
לא על יואל ולא אסטבן הקטן הלו שכנראה הוא רבין שמתעב
את האתר וכנראה כועס שהייתי אלים כלפיו.
מי שציני כך אין לו חיים טובים במיוחד.
אני מאחל גם לחקיין שלי וגם למגן וגם ליואל חיים טובים.
חוץ מזה הוא כותב מצחיק לעיתים. 🙂 פארודיה עליי 🙂

Berch
Berch
24/11/2017 7:38:01

היה תענוג לפגוש את האנשים שמאחורי המילים
את מנפיקי הפרוויוים ומייצרי הסיקורים
את אלו שמוצאים את הזמן לתאר מה שקורה בליגה האהובה עלינו…
כשמנחם עלה לרקוד על השולחן זה היה הרגע שחיבר את כולם
מומי שיחק אותה כשהביא לכולם צ'ייסרים בצבע בוסטון (הבארמן נכשל בלהכין משקה שכבות סגול זהוב.. מסתבר שפיזאנג אמבון כבר לא פופולארי כבעבר)
כיף גדול
תענוג להיות חלק מכנסיית הכדור הכתום.

ולעניין – הווארד הפך סוף סוף לאי של יציבות. תענוג לראות את המספרים שלו כל ערב, במיוחד אחרי פוסט שפורסם פה לא מזמן שהראה את הצד שלו בקריירה והסביר למה הוא תמיד התנהג כמו תינוק מגודל. שמח בשבילו שקיבל עוד הזדמנות ושהוא פורע שטרות.
יופי של סיפור 🙂

יניב
יניב
24/11/2017 7:52:39

מדהים מנחם האנרגיות שלך. איך שנגעתי הביתה ישר נרדמת ואילו אתה עוד סיימת את המעורב אין עלייך. לגבי גולדן סטייט אז יש קצת צדק בדברייך. זה לא יקרה השנה כי השנה הם יעלו הילוך בפלייאוף וינצחו בקלות אבל זה בדיוק העניין שבגללו הם לא הולכים לשלוט בליגה 5 שנים. כל שנה יהיה להם יותר ויותר קשה להתניע מחדש בפלייאוף.

יניב
יניב
24/11/2017 7:52:50

הגעתי ונרדמתי

גיא הרשע
גיא הרשע
24/11/2017 7:56:29

ממש מאכזב, שלא התאפשר לי להגיע השנה למפגש ההופס.
טוב, כמו שכל אוהד ספורט יודע –
תמיד יש את השנה הבאה…

אני לא חושב שדווייט עושה קמבאק כלשהו.
המשחק שלו הוא אותו משחק שהציג גם בכל אחת מהעונות מאז פציעת הגב שלו.
(אם כבר, אולי יש ירידה קלה ביכולתו הכוללת –
בעיקר בגלל ה-44% שלו מהעונשין, שממש פוגעים בקבוצתו)

זיוווווו
זיוווווו
24/11/2017 8:01:03

הקלידו את התגובה כאן…

זיוווווו
זיוווווו
24/11/2017 8:02:09

מל תודה על הכל!
חברה היה נחמד מאד.
רועי גיוס נעים!
צריך לעשות את זה שוב לפני שמל חוזר לעיזות…

זיוווווו
זיוווווו
24/11/2017 8:04:01

ועוד משהו…
מידן בא וקח גם אותי, לאן שתרצה רק קח…
סחטן על רוח ההתנדבות!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
24/11/2017 8:09:31

מעניין החוויות שלכם במפגש, ספרו כיף לקרוא את יניב ברציק…

שי אבן צור
שי אבן צור
24/11/2017 8:49:55

אל דאגה מנחם, הטלפון אצלך ב 11
בקצב הזה עוד ידברו על החוזה של הארדווי ג'וניור כמציאה

סוסמעץ
סוסמעץ
24/11/2017 8:56:15

בהחלט זמן מתאים לומר תודה למידן
לא ידעתי שעושה כל כך הרבה באתר
ומומי, אוי מומי חציל לתפארת
יישר כח

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 9:13:50

באסה שלא יכולתי להגיע אתמול (כמו גם שחקני מכבי). מתי עושים מפגש צפונה לקו חדרה?

בכל אופן מזמן לא כתבת טור שמנוגד כל כך להרגשות שלי. אני לא יודע איפה להתחיל אפילו? אז אני פשוט אגיב לכל נקודה רלבנטית בשאלה ואם תרצה נוכל לקיים עליהן דיון. אם לא … אז לא.

1+2. הווריורס הפסיקו להפחיד גם כשהם נפנפו את פילדלפיה אחרי פיגור של יותר מ-20 נקודות ברבע השלישי? אבל האמת שזו שאלה פחות רלבנטית. הנה השאלה החשובה: מי השחקן הכי מסוכן בווריורס בכל התקפה נתונה?

5. לא נמאס לך להגיד כל שנה שהמזרח עבר את המערב? יותר מזה איזה משמעות יש לחלוקה הסמי-גיאוגרפית הזו בכלל?

6. כל הברגים בראש של דיון ווייטרס התיישרו גם במשחק הקודם בו הוא קלע 0 נקודות עם 0מ-10 מהשגה כשהקבוצה חוטפת 25 הפרש בבית מאינדיאנה?

7. אתה זוכר שבשנה שעברה אחרי משחק דומה אמרת שאם בודנהולצר מעלה את הארדאווי בהרכב אז אטלנטה ינצחו את קליבלנד בגמר המזרח? אז נחש מה הוא העלה אותו בחמישיה. תזכיר לי לאן ההוקס הגיעו?

8.דווקא כאן אני מסכים איתך. יש לריברס שחקנים מספיק מוכשרים על הספסל שהוא חייב להשתמש בהם יותר כדי להתמודד עם מכת הפציעות. לגבי ריברס- אתה יכול לנקוב בשמות הפוינט-גארדים הפעילים ברוסטר שלהם חוץ ממנו?

9. אתה יכול לחשוב על עוד קבוצה (חוץ מהווריורס) שתוציא ממנה את ה-MVP הפוטנציאלי של הליגה והרכז -HOF הותיק שלה ועדיין תהיה על מאזן 7-11 במקום השלישי בחטיבה (אני בהחלט רואה כאן רועה)?

11. אתה רוצה להעריך כמה שחקנים בליגה עושים פוסט אפ ביעילות גרועה מזו של דווייט הווארד (אני רק מזכיר שעל זה מבוססת כל ההתקפה שלו)?

12. אתה יודע על כמה עמד ההפרש בתחילת הרבע הרביעי במשחק הזה (זה לא היה קרוב כמו שזה נראה)?

גור גולן
גור גולן
24/11/2017 9:28:06

יש משמעות אדירה החלוקה של המערב ומזרח. ביריבות שלך, בכמות משחקים שלך נגד כל קבוצה , בסיכויים שלך לפלייאוף.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 9:35:02

זה הרבה פחות משמעותי ממה שאנשים מנסים לייחס לכך.

IDO
IDO
24/11/2017 12:26:47

ג'לרי – אני חושב שעוד לא ממש הבנת איך הולך פה.
מה שמשחקים עכשיו זה מה שמנחם כותב. אם מחר יהיה משהו אחר אז יהיה טור חדש.

בתורות הזן קוראים לזה כאן ועכשיו. רק מה שקורא כאן ועכשיו זה מה שקיים.

מנחם הוא נזיר זן.

גור גולן
גור גולן
24/11/2017 9:26:21

היה תענוג להיפגש מנחם!
הופס כמו שאמרת בסוף המפגש היא משפחה חמה עם אנשים מגוונים. כל מפגש אני פוגש עוד 2-3 אנשים חדשים ומכיר אותם לדוגמא אתמול הכרתי את דקסלר, שהיו לי אתמול איתו שיחות נהדרות על הלייקרס, רוקיז, פאנטזי ועוד.
איכשהו כל פעם שאנחנו נפגשים המשחק שבשבילו הגענו נגמר ב20 הפרש ( פעם שעברה שהייתי מיאמי נגד בוסטון 15-20 הפרש נגמר). אבל זה לטובה כי זה נותן לנו להתרכז בשיחות הנהדרות לאורך השולחן הארוך.

לגבי שאר הדברים –
אני לא חושב שעדיין ג״ס הגיעה לעונה… הם נורא אדישים. לפי שעתי אדישות זו התכונה הכי גרועה שיכולה להיות לקבוצה/מאמן/שחקן. סתם לדוגמא לונזו בול ואינגראם הם אדישים. אני מאמין שבקרוב הם יקבלו סטירה שתעיר אותם והם יחזרו לתת בראש כל משחק כי הם כמה רמות מעל הליגה!!
אתמול דיברנו על דוויט הווארד ואמרנו שיש לו כישרון (תמיד היה לו) אבל הראש שלו חלול לחלוטין ולכן הוא לא מצליח לשמור על רמה כמי במשחק האחרון.

תודה רבה לכולם ! מאחל לנו להיפגש שוב בקרוב

פרופ' ז' גילרי ה-iii
פרופ' ז' גילרי ה-iii
24/11/2017 9:35:32

הרציתי לאחת התלמידות הצעירות שלי. חשפתי כל מיני נתונים מתחכמים ומאוסים על קליעה מ-3 מחולק בקבוע אבוגדרו כפול מספר ההערות שאני כותב בשם אחי המוגבל.

אחרי 5 דקות ביקשה שאטריד אותה כמו שצריך וחשפה את הציצי.

לא השתכנעתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 9:42:40

היי עד אח שלי. הוא לא מוגבל, הוא מאותגר רצונית.

מתן גילור
24/11/2017 9:52:32

אולי די?
כל הפתיחה עוסקת בכמה האתר הוא קהילה בואך משפחה. מאיפה מגיע הרצון הזה להרוס? מה גורם לך להיות בריון מקלדת שפשוט חייב להטריל ו"להכניס" לעידו – אחד המגיבים הרהוטים והמכבדים באתר?
מילא היתה לך ההגינות לעשות זאת בשמך ופרצופך, אבל אתה כ"כ פחדן שבאמת אין מה לצפות.
בד"כ אני חושב שהדרך הנכונה היא DFTT, אבל אי אפשר במקום שכל הטרולים פה יתבגרו?
העונה התחילה טוב בבלוגים החיים – פחות השמצות אישיות, פחות תלונות על שיפוט, פחות גועל נפש כלפי שחקנים בתגובות. באמת שיותר כיף להשתתף בדיונים.
חלאס, אפשר גם אחרת.

רועי ויינברג
24/11/2017 10:24:40

1+

תגובה לא במקום. אנחנו לא מצנזרים תגובות להוציא מקרים קיצוניים, אבל זה לא אומר שצריך לנצל את זה בשביל תגובות עלובות כמו מה ש-26 כתב. לא מכבד

no funny shtuff
no funny shtuff
24/11/2017 10:31:05

ובכל זאת- את התגובה הזו ראוי ורצוי לצנזר.
יש גבול לחוסר הטעם והזבל שמאן דהוא יכול לשפוך..

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/11/2017 13:04:57

אתה חושב שנראית את חכמתך בתגובה הזו?! אתה פשוט עלוב ואומלל, חסר ערך אנושי ומוסרי כלשהו, ואפס מאופס!!
אתה בדיוק ברמה של התגובה שלך אם לא פחות מזה!!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/11/2017 9:46:41

תודה רבה דוק, תמיד כיף לראות את הקהילה שיצרת.
הייתי בעבר במפגש אחד, יניב ואני ישבנו אישית צמודה על מתן גילור כל הערב, ולאחר 3 שעות של לחץ פיזי מתון + 4 חצאי בירה הוא הודה בהכל, אמר שבירד גדול מלברון ושהוא בעצם צ'וקר ובכיין מגודל וחסר תועלת.
היה כיף גדול, וגם חסכנו לו הגעה למפגש המרה בכפר.
גיא אתה הבא בתור, מפגש הבא בבודהה בורגר, נזמין אותך לצ'וריסוס צמחוני.

מתן גילור
24/11/2017 9:56:06

לא שותה אלכוהול 🙂
אבל באמת היה נחמד מאד להתקשקש במפגש ההוא.
ד"א, אם כבר בכיינות, במשחקים העונה אחרי כמעט כל שריקה השחקן מתבכיין לשופט. זה נהיה מאוס כמה השחקנים בכיינים. אני חושב שכל בכיין כזה צריך לקבל טכנית בו במקום. על זה עוברים בשקט, אבל מי שחוגג אחרי סל מורחק לשבוע. והקטע הוא שהכוכבים הם הבכיינים ביותר. החל מלברון, דרך קרי וכלה בווסטברוק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/11/2017 10:07:07

100+
וגר זאב עם כבש, ו-ללל עם גילור ירבץ

נתן גולד
נתן גולד
24/11/2017 10:58:02

+200
וגם בתחום הזה לצערי הקבוצה הטובה בליגה מובילה את הליגה בענק.

יניב
יניב
24/11/2017 11:13:13

÷300

מתן גילור
24/11/2017 11:22:56
Reply to  יניב

חילוק עוד לא נתנו לי. מה השלב הבא – פאקטור שורש? 🙂

Ljos
Ljos
24/11/2017 11:26:48

+ i

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/11/2017 12:20:53

3.14+

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/11/2017 9:55:32

היה מפגש מעולה, כיף לפגוש את כולם, בעיקר את שי. אם ככה הוא חי את המשחק בבלואאוט אז אני לא יודע איך הוא מגיב במשחק צמוד.

גור גולן
גור גולן
24/11/2017 10:40:03

לראות עם שי משחק כדורסל זו חוויה שכולם צריכים לחוות!
מאז המפגש הראשון שלי עם שי באוזן בר בהצגה של ברבוסה הבנתי שלראות עם שי משחק זה תענוג!

שי אבן צור
שי אבן צור
24/11/2017 19:10:44

אפשר לארגן מפגשים לעיתים קרובות יותר במשחקים נבחרים.
יהיה סבבה

דקסטר
דקסטר
24/11/2017 9:55:41

כל הכבוד למידן על הארגון המופתי!
וסחתיין על מי שהגיע היה ממש כיף.
למזלי המשחק של מכבי לא היה צמוד אחרת הייתי חוזר בלי אוזן ימין תודות לשי אבן צור…

אסטבן הקטן
אסטבן הקטן
24/11/2017 10:20:36

14.1 אני מכיר אותך אתה באמת גמד …
הייתי בכמה מופעים שלך בקרקס גמד חמוד
פוצי פוצי פוצי פוצי

רועי ויינברג
24/11/2017 10:25:46

היה מפגש מאוד כיפי, תודה לכולם שבאו. מסכים בקשר לוויטרס והארדוואי, אבל שניהם חייבים להיות הרבה יותר יציבים בשביל להגיע למשהו.

רב דוויד
רב דוויד
24/11/2017 10:31:13

כשהחמישיה של מינסוטה קולעת 110 מתוך 120 זה לא בעיה??
בכל מקרה מעורב מצויין והיה נחמד ל"הכיר" את חברי האתר ממנו

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 10:36:58

דרכו של הת'יבס.

Ljos
Ljos
24/11/2017 10:44:12

טי מאק קלע 13 בחצי דקה.
רג'י מילר הפציץ 8 ב-9 שניות.
הספסל של מינסוטה הרביץ 10 בלי שניית משחק.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 10:48:29
Reply to  Ljos

🙂 (הרבע האחרון היה אמור להיות גרבג'-טיים, אז הם עלו בטעות).

יוסלה בפלאפון
יוסלה בפלאפון
24/11/2017 10:35:08

זה היה המפגש הראשון שלי והוא היה מעולה. מצחיק לפגוש את הפנים מאחורי הגראווטרים. תודה רבה למארגנים.

מנחם יקר, הלואי שהיו לי 150 שח להוציא על טישרט 😂 זה בשלוש בעשר מפוקס באר שבע וגם מקבלים חצי מנה פלאפל בסוף.

מי שלא הגיע החמיץ את המכות בין הממזר לסומסום וחבל.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/11/2017 11:11:35

עד כמה ווייטרס והארדוויי ג'וניור קרובים להיות אול סטארים?

בדקתי היכן הם ממוקמים ביחס לשאר שחקני הליגה ביכולתם להשיג נקודות.
בדקתי TS% , נתון שלוקח בחשבון את העובדה ששלשות "שוות" יותר, את האחוז מהעונשין, ואת כמות הפעמים ששחקן מגיע לקו העונשין.

בדקתי רק שחקנים שקולעים מעל 10 נק' משחק, בגלל שאנחנו מדברים על סקוררים.
ובדקתי עבור שחקנים ששיחקו בלפחות 5 משחקים העונה.

אז ככה –

146 שחקנים קלעו העונה 10+ נק' למשחק, ושיחקו 5+ משחקים.
דיון ווייטרס ממוקם במקום ה-134ב-TS%
טים הארדוויי ממוקם במקום ה-97 ב-TS%

אבל אולי זה לא פייר להשוות את המצד לכלל השחקנים. הם לא קולעים את הנק' שלהם מתחת לסל כמו הסנטרים של הליגה…
אז בדקתי רק גארדים. הרי מולם הם יתמודדו על מקום באול סטאר.

אז ככה –

54 גארדים קולעים העונה 10+ נק', אחרי ששיחקו 5+ משחקים העונה.
דיון ווייטרס מדורג במקום ה-45 ב-TS%
טים הארדוויי מדורג במקום ה-28 ב-TS%
כך שהצמד לא מצליחים להיכנס אפילו לחצי המוביל של הגארדים ביעילות הקליעה.

אולי הם מובילים בתחומים אחרים?
רב'? אס'?
לא, לא ממש. ה-2 הם בין הגרועים באסיסטים למשחק (מדורגים 33, 35, מבין 54 הגארדים שענו לקריטריונים),
ובעוד שהארדוויי ג'וניור סביר + בתחום הרב' למשחק (4.5 כאלו, מקום 16), דיון ווייטרס גם בתחום זה לא מבריק (2.9 רב', מקום 42).
גם בחטיפות וחסימות ה-2 רחוקים מלבלוט.

(יש נתון אחד בו ווייטרס מצליח לבלוא מבין אותם 54 גארדים. איבודים למשחק. הוא במקום ה-13, כאשר יש לו 2.9 איבודים לצד 3.5 האסיסטים שלו)

אז השורה התחתונה?
ה-2 מסוגלים ביום נתון לתת משחק גדול.
אבל הם רחוקים מלהיות כוכבים, בגלל שיש להם 2 חורים גדולים במשחקם:
הם לא יציבים, והם לא יעילים.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 12:03:42

כן, זה יותר מפחות מה שאני מנסה לו

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 12:06:01

… מר על שניהם כל הזמן. נושא האסיסטים והריבאונדים פחות משמעותי. בשורה התחתונה שניהם סקוררים וככאלו הם אמורים לעשות זאת בצורה יעילה. זה פשוט לא קורה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/11/2017 12:26:03

יש הבדל אחד ביניהם, שלא מצוי בסטטיסטיקות –
וייטרס הוא דמפיט, ואילו הארדוואי הוא דבע.

no funny shtuff
no funny shtuff
24/11/2017 13:29:56

לא יודע לגבי הרדאווי אבל לגבי וייטרס- מדויק.

גם מול בוסטון- העיף שלשות כאילו הוא באימון קליעות אישי. אחת הזריקות נכנסה במה שעידו גור הגדיר יפה בשידור: "פוקס של דיון ווייטרס!'. עוד אחת נכנסה על האינרציה של הקודמת, ועוד כמה התעופפו לכל הכיוונים.

גור גולן
גור גולן
24/11/2017 14:50:37

+1 האשך

IDO
IDO
24/11/2017 12:31:25

וייטרס הוא השחקן המשתפר בטור התחזית השנתית שלי ( :

הוא הולך לשחק עוד הרבה יותר טוב !

מנחם לס
מנחם לס
24/11/2017 11:33:36

היה כיף אבל הטלפון עדיין איננו. מידן, אולי הוטא אצלך במכונית?

יואב מודעי
יואב מודעי
24/11/2017 12:22:30

פוסט ענק מנחם. תודה רבה על אתמול. היה כיף להכיר את כולם!

דה שוט
דה שוט
24/11/2017 12:26:18

אולי שכחתם אז אני אזכיר – ג״ס בפלייאוף אשתקד 16:1 כשההפסד בא כתוצאה מתצוגה פסיכית חג פעמית של קליבלנד.
עד כמה הריצה שלהם בפלייאוף הייתה אירוע חריג ? היא גרמה לרעידת אדמה בליגה : קיירי עזב את לברון, כוכבי על הצטרפו להארדן וראסל במחוזותיהם והקימו סופרטימס, ג׳יימס הוריד הילוך וכמעט נעלם בעונת המלפפונים והדראפט הפורה מאיים לפתוח מחדש את המזרח שהיה נעול מזה שנים.
זאת הסיבה ששחקני ג״ס זחוחים, הם עשו משהו שלא ראינו הרבה סמן, אם בכלל. לצערי, למרות שהזחיחות טבועה בהם ומקורה במאמנם היהיר והשחצן, הם (כמעט) תמיד ידעו להניח אותה בצד ולהתעלות ברגעי האמת. לא הייתי ממהר לסתום עליהם את הגולל; זה עלול להסתיים באיזה רבע שלישי של 47:15

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 12:29:30
Reply to  דה שוט

צר לי לאכזב אותך אבל קר לא יהיר או שחצן וגם לא זחוח.

MBK
MBK
24/11/2017 12:33:36

יש בו לא מעט יהירות וזחיחות
אחרת הוא היה אלוף גם ב 2016

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 12:41:55
Reply to  MBK

תראה זו דעתך. אני מן הסתם שפוט שלו לכן אני מגן עליו כמו קאפקייק סטוקטון על קרי או החבר של דה-שוט על דוראנט.
זה שהוא עשה טעויות בגמר לא הופך אותו ליהיר או זחוח. זה הופך אותו לאנושי. תקשיב לכל הראיונות איתו לא תמצא שם שמץ לזחיחות או יהירות.

דדי
דדי
24/11/2017 13:34:24

קר הוא מאמן מבריק ומנהל משחק בינוני ביותר.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:40:44

הוא בא מהאסכולה של פיל ג'קסון שמאמינה בלתת לשחקנים לפתור את הבעיות בעצמם על המגרש. זה משתלם כשאתה פצוע חצי עונה בבית אבל מתנקם בך כשאתה מסרב לקחת טיים אאוט בארבע הדקות האחרונות של משחק 7 על האליפות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 13:44:10

כשאנשים אומרים שקר מנהל משחק בינוני, ובידיעה שהכל יחסי בחיים, הייתי רוצה לקבל שם 1 של מנהל משחק מצוין פעיל…

אפילו מ פופ התייאשו אחרי ריי-ריי..

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:45:35

זו נקודה טובה. איכשהו זה תמיד אשמת המאמן יותר מהשחקנים.

מתן גילור
מתן גילור
24/11/2017 14:10:44

פיני גרשון. 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 14:17:47

"פעיל"…

טלפון שבור מהיציע עם ארז אדלשטיין לא נחשב.

אבל תכלס השניים היחידים שקפצו לי לראש מיד, זה הוא,
וז'ליקו השועל שהתצוגה שלו עם פנא בגמר מול בולוניה של מסינה וג'ינובילי היא ההופעה עם טביעת אצבע מאמן הכי דומיננטית שראיתי בחיים, שליטה אבסולוטית בקצב המשחק, ובפרט כמעט בכל מהלך.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 14:24:10

אם כל הכבוד לפיני (ויש לו מקום בלא מעט רגעי ספורט קסומים. מר "בשלשות לא ינצחו אותנו" לא היה שורד 5 משחקים ב-NBA של ימינו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 14:33:48

אין קשר.

(והיו לו תרגילים יפים לשלשות, נדמה לי שהן כללו כמה "מעליות")

זו גם עוד סיבה לשימוש במילה "פעיל"…

ונדמה לי שהוא לא היה שורד יותר בגלל החיבה לשוקו בטעם מוקה.

תדמיין את SAS בפירסט טייק עם הקלטת
יום אחרי ההופעה בפני הקצינים…

פרייסלס !

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 14:37:51

אם אתה חושב שחסרה גזענות גם בין מאמני ומנהלי הליגה אז אתה יותר תמים ממה שחשבתי (ולא חשבתי שאתה תמים בכלל).. דווקא האופי הדומיננטי שלו היה יכול לעבוד שם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 14:48:12

קודם כל בכלל לא התרגשתי מהדברים שהוא אמר, אלו דברים שעוברים לכל בן אדם בראש באיזשהו שלב בחיים, אנשים חושבים לכל הכיוונים…

ההבדל הוא שהם יודעים לשמור על הפה שלהם, ולכן גם על הכסא..

פיני ? הבן אדם על אוטומט.

השחקנים היו מכבדים אותו, אבל אם דבר כזה יוצא החוצה…?

בתקשורת האמריקאית האוברגישה של היום, היו הורגים אותו

אני כבר יכול לראות את ה ZyD מכנס מסיבת עיתונאים :

"Banned for life"

גור גולן
גור גולן
24/11/2017 14:52:06

מסכים עם התיאור של דדי. מנהל משחק הוא לא!
מאמן גדול הוא כן

דה שוט
דה שוט
24/11/2017 12:42:07
Reply to  MBK

+ 1

דה שוט
דה שוט
24/11/2017 12:40:08

הוא היהיר והשחצן מכולם ! עוד מימיו כפרשן. תמיד עונה בצחוק, בבדיחה או בזילזול ולועג ברמיזה לכל הסובבים אותו. ראה כיצד הודיע לכתבים על כך שכספי פותח : ״אתם מוכנים עם הניידים ? מוכנים לצייץ ?״ והסאבטקסט ? אתם קטנים ואני גדול…
כנראה שהצליח לעבוד גם עליך.

דה שוט
דה שוט
24/11/2017 12:41:37
Reply to  דה שוט

אפילו השתעשע בקפיץ בזמן הראיון, מאוד מכבד מצדו.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 12:43:26
Reply to  דה שוט

זה שהוא משתמש בהומור ממש לא אומר את זה. הוא מפנה את ההומור הזה גם הרבה מאד כלפי עצמו. אני ממש לא מסכים איתך שהוא לועג ברמיזה לסובבים אותו.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 12:47:39
Reply to  דה שוט

לא הוא לא הצליח לעבוד עלי. אני עוקב אחריו מקרוב עוד מימיו בקולג' באריזונה דרך השנים שלו כשחקן שולי בסאנס, בולס וספרס עד הימים שלו כפרשן ומשם כ-GM של הקבוצה שלי. אז תרשה לי לחלוק על ניתוח שלך.

דה שוט
דה שוט
24/11/2017 13:03:02

+ 1
זכותך 😃
ב-2016 גברת קארמה הענישה אותו ואת הצחקנים שאיתו. הם נבהלו כל כך (בעיקר הגיבור גרין) עד שמיהרו להתקשר לקיידי שלנו שיבוא להציל אותם. היה זה אותו קיידי שדובר עליו כאפשרות עוד באמצע אותה עונת 73:9 המופלאה ושקר ביטל כלאחר יד באומרו ״אנחנו לא מחפשים כלום כרגע״.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 13:05:18

קאפסנייק, רק לפני כמה ימים נפלת על כאלו שפספסו את הסרקזם שלו על בוסטון…

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:15:36

נו קאפקייק מה קורה ספגת יותר מדי חשיבה ממוחשבת. הסרקאזם שם היה שלי לא שלו…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 13:21:10

?

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:23:38

אתה באמת חושב שהדברים שאמר על בוסטון היו בסרקאזם?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 13:29:13

אני לא.. אתה כתבת את זה..

אבל בוא נאמר שחמדת לצון..

האם אתה מתכחש לעובדה שקר ציניקן סמי-פרו ?

זה כמובן לא סיבה להפוך אותו ליצור רע באופן חד מימדי כמו ש מלו שלנו מבקש לעשות (האחוזים שלו תמיד היו מפוקפקים.. תסלח לו) אבל לא צריך גם להציג אותו כמו ספתא יוכבד.

נחמד לבריות, עוקצני לפרקים, איש מעניין בסך הכל.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:31:14

ציניקן בודאי. זה לא הופך אותו לשחצן או זחוח. אנשים נוטים לבלבל בין הדברים.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:33:34

אתה תשמור על הגב של הבייבי שלך אני על הגב של הבייבי שלי. שנינו. יודעים יודעים למי יש אחד יותר שביר.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 13:34:06

"אני ממש לא מסכים איתך שהוא לועג ברמיזה לסובבים אותו."

הוא כן. (בחינניות של ג'ינג'ים מנומשים)

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:42:45

ללעוג זה לצחוק על חשבון מישהו. לטעמי ההומור שלו צוחק עם הסובבים ולא עליהם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 13:47:45

בגדול אני מסכים, אבל זו ההגדרה של הומור סרקסטי – הומור לעגני.

מלו הלך קצת רחוק מדי, אתה קצת קרוב מדי.

העדשות עלי.. חבר'ה.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 13:57:06

כל אחד וסיבותיו. אני אפילו לא אתיימר להיות אובייקטיבי במקרה הזה.

נתן גולד
נתן גולד
24/11/2017 13:58:42

תמיד תענוג לקרוא את הדיונים של שתיכם…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/11/2017 13:19:58
Reply to  דה שוט

צר לי שחקן העבר, הראדאר האנושי שלך מקולקל ומעוות ברמה שאף טכנאי לא יוכל לתקנו

דה שוט
דה שוט
24/11/2017 14:50:07

הפוך גוטה, הפוך. אם פספסת את הזחיחות של קר, הבעיה היא ברדאר שלך.
הממזר מבין אותי – אבל החליט פתאום להיות מתון. עוד מעט הוא יהיה גם קפיטליסט.

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 14:53:16

תראה, בכל הנוגע לקר אני באמת לא אובייקטיבי אבל לגבי הרדאר שלך במקרים אחרים…. איך לומר אולי במלחמת העולם השנייה הוא היה תופס משהו.

דה שוט
דה שוט
24/11/2017 15:06:26

"לא אובייקטיבי" זאת דרך אלגנטית לצאת מזה
🙂
מאוד מקווה שאלת הקארמה תופיע שוב בשלהי האביב בואכה הקיץ, תשע"ח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 15:07:21

ראסל "YALL NIGGAZ TRIPPIN" ווסטברוק

נדבן ראיונות ידוע…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/11/2017 15:09:01

יושב על ספסל ביפו העתיקה, מול הים, מאכיל יונים ועיתונאים.

LOL

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 15:11:21

דרך יפה לצאת ממה?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/11/2017 13:08:46

מיניסוטה ניצחה כמובן 118:120. התוצאה 118:118 היא שיוויון…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/11/2017 13:22:13

לא נכון, כי הם הגיעו ראשונים ל-118 ולכן ניצחו (למרות שאח"כ אורלנדו הישוו)

פינקי
פינקי
24/11/2017 13:30:50

תודה רבה על המעורב המושקע.
כמה נק' שלי:

1+2. נכון, הת'אנדר קרעו את הווריורס אתמול, ודוראנט גם אמר את זה בראיון אחרי המשחק בעצמו, אבל זה לא אומר כלום, בעונה של 82 משחקים זה דווקא טוב להפסיד מדי פעם משחק "חשוב" בשביל להתעורר (שווה לזכור איך נגמרה עונת ה73-9).
הווריורס עדיין רמה אחת מעל שאר הליגה.

3. מסכים, השילוב שלהם הוא משהו באמת יפה.

6. היה לו אחלה משחק, אבל אני לא הייתי סומך עליו להוביל קבוצה, משהו בו תמיד מרגיש לי קצת מבולגן מדי.

9. עדיין מוקדם להספיד את הספרס, הם בכל זאת משחקים מפתיחת העונה בלי קוואי ופרקר, אני בטוח שכשהם יחזרו המצב ישתפר.

11. תן לו חודש והוא כבר ידאג להרוס הכל.

8+12. מצד אחד אתה כותב (ואני מסכים לחלוטין) על הקליפרס שזה לא תקין שהחמישייה קולעת בערך 90% מהנק', מצד שני אתה משבח את הזאבים על אותו הדבר בדיוק.
you can't have it both ways…

דדי
דדי
24/11/2017 13:37:33

היה כיף גדול במפגש – יחסית לזה שהיינו צריכים להסתפק במשחק יורוליג ולא נבא.

מנחם, תמיד כיף לתקן את הטעויות שלך פנים אל פנים.
מקווה שתהיה לי עוד הזדמנות לפני שאתה נוסע…

MBK
MBK
24/11/2017 14:18:39

רגע השיא של המפגש היה דיון ער לקראת פיזור
15 גברים עומדים ושואלים מה שלומו של האשך ? משבחים את האשך ושואלים מתי האשך מגיע ? ומי ראה את האשך לאחרונה ?
היו כמה עוברים ושבים שהרימו גבה ( או הפילו אשך )

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 14:22:17
Reply to  MBK

על מה כבר יכולה לדבר חבורה של גברים (חלק לא מבוטל באמצע חייהם)? נשמע לי דווקא די הגיוני.

MBK
MBK
24/11/2017 14:24:16

נשמע כמו שיחה בבר הצדפה הכחולה

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 14:30:23
Reply to  MBK

הייתם בתל-אביב לא?

Ljos
Ljos
24/11/2017 14:36:40

בפעם האחרונה שהסתובבתי עם חבורת גברים הם דיברו על הדרך הראויה לשלב בין פאנפיקים של הקרדשיאן, הפוני הקטן שלי ו-וי פור ונדטה (מסתבר שיש לזה חוקים, חשיבות ואפילו קהל).

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 14:42:47
Reply to  Ljos

אם ניסית להראות שאני אאוטדייטד אז תסמן וי ביומן.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/11/2017 14:48:55

לא, הוא ניסה להראות שאתה זקן…

Ljos
Ljos
24/11/2017 14:50:50

עם עט? ביומן? באיזו מאה אנחנו? אפילו גוגל קלנדר זה אאוטדייטד.

יש אנשים שמדברים על אשכים, יש אנשים שמדברים על פונים קטנים ומשופמים שנלחמים על אהבתה של הקרדשיאן הצעירה כנגד משטר דתי דיקטטורי. הכל בסדר.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/11/2017 14:53:22

מ.ש.ל. . .

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 14:55:31

טודו בום?

Ljos
Ljos
24/11/2017 14:57:16
Reply to  Ljos

זה הפורוורד הרוקי החדש של מיאמי?

עידו גילרי
עידו גילרי
24/11/2017 15:12:39
Reply to  Ljos

תכלס… אני לגמרי רואה את זה קורה..

גור גולן
גור גולן
24/11/2017 14:53:08
Reply to  MBK

+1

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
24/11/2017 14:56:17
Reply to  MBK

גדול
האשך מחליף צבעים ומתכווץ ממבוכה

הייט אשברי
הייט אשברי
24/11/2017 14:53:54

החלק של המפגש היה חביב לקריאה.

כל מה שבא אחריו , מנחם – מהירהורי ליבך .

הייט אשברי
הייט אשברי
24/11/2017 14:54:27

כלומר – כל קשר למציאות מקרי בהחלט.

חיים כ
חיים כ
24/11/2017 15:43:53

מאוד נהנתי!
ומסכים כמעט עםכל הנקודות של המעורב המצויין!

סקוטי פ.
סקוטי פ.
24/11/2017 15:50:42

מנחם, אשתי ואני מבקרים במסעדה הזאת מדי פעם ומאוד נהנים. בכלל מדובר באיזור מקסים (ולא זול בכלל), שעכשיו הולך ונקטש תחת המחלפים הנבנים בסביבה, חבל. מועוד דברים גם על שדה תעופה בעמק. מקווים לטוב. תודה

המשגיח
המשגיח
24/11/2017 16:53:49

היה מעולה אתמול.

פאקו
24/11/2017 17:37:49

תודה על הפוסט המלבב. לצערי לא הייתי במיטבי אתמול, אז נאלצתי להיעדר. נשמע שהיה כיף גדול כמו במפגשים הקודמים.

מנחם לס
מנחם לס
24/11/2017 22:40:32

תודה לכולם

מאיר אריאל
מאיר אריאל
25/11/2017 1:02:37

איזה כיף לקרןא ולראות את כל הקהילה הנהדרת הזאת. בהחלט מקור לגאווה!
מפגש הבא אבוא